Vásárlási információk ÁSZF

Az Elegant Studio webáruházán keresztül történő elektronikus vásárlás Általános Szerződési Feltételei:

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal, magyar nyelven íródik. Jelen ÁSZF hatálya a szolgáltató weblapján (http://www.eskuvoiciposzalon.hu) történő jogviszonyokra terjed ki.

1. Szolgáltató adatai

Cégnév: Wendy Globál Kft

Telefonszám: +36-30-7403776

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel  kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@eskuvoiciposzalon.hu

A webshop ügyfélszolgálati ideje:Hétfőtől - Péntekig 10:00 - 18:00 óra

Cégjegyzékszám: 01-09- 737049

Adószám: 13473695-2- 41

Székhely: 1047 Budapest, Károlyi I. u.10. 

Panaszügyintézés helye: 1066 Budapest, Teréz krt. 8.

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Tárhely-szolgáltató neve, címe:


Cégnév: MediaCenter Hungary Kft
Posta cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588
Székhely cím: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u.3.II/6
Telefon: 76/575-023
Fax: 76/575-024
Adószám: 13922546-2- 03

A szolgáltatás igénybevétele:

A megrendelések leadása az internetes webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a http://www.eskuvoiciposzalon.hu webcímen. Faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem fogadunk el. A webáruházban megvásárolható termékek árai forintban értendők és a törvényes mértékű általános forgalmi adót tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámolásra. A termékek vételára minden esetben 1 darab (pár) termékre vonatkozik. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küküldi el a felhasználók részére.

 A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. Amennyiben technikai hibából kifolyólag téves ár vagy már nem kapható termék, már nem érvényes akciós termék, ajánlat jelenik meg a webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt az Elegant Stúdió a vásárlóval történő egyeztetés érdekében a vásárló által megadott telefonon, vagy e-mail-ben megkeresi a vásárlót. Az ilyen megrendelések esetén csak az egyeztetés után, a vásárló beleegyezésével tekinti az Elegant Stúdió érvényesnek a leadott megrendelést.
A webáruházban fennálló technikai problémák miatt felelősséget nem vállalunk.  A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható, melyre elektronikus levélben van lehetőség. A felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre.

 

Regisztráció

 A vásárló az Elegant Stúdió webáruházba való belépést követően regisztrálhatja magát az oldalon, de lehetősége van regisztáció nélkül is vásárolni.  Vásárlás nélkül is megtörténhet a regisztráció. A regisztrációval megkönnyítheti a jövőbeni vásárlásának menetét. A regisztráció megtörténte után az Elegant Stúdió webáruház, a hírlevél igénylése nélkül, semmilyen marketing célú levelet nem küld a vásárlónak. Regisztrálni a Fiókom menüpont alatt lehet. Regisztráció nélkül történő vásárlás alkalmával a Pénztár menüben a Szállítási cím megadásával a Vásárló automatikusan regisztrálhat a webáruház oldalára jelszó megadásával. A regisztrációról az Elegant Stúdió egy visszaigazoló levelet küld, amelyben az aktiváláshoz szükséges link található. A link rákattintásával a regisztráció aktiválódik, amelyről a Vásárló egy újbóli értesítést kap. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló felelős.
Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót. Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

A webáruházban az regisztrálhat, illetve rendelhet, aki betöltötte 18. életévét. Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info @eskuvoiciposzalon.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően az Elegant Stúdió köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

Vásárlás

Vásárló a kiválasztott termék részletes jellemzőiről, áráról, méret kínálatáról, készlet információról a terméket ábrázoló képre vagy a Részletek ikonra történő kattintást követően tájékozódhat. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A termékképek csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.  A termék oldalon a méret táblázat megnyitásával jellennek meg a készleten lévő méretek. A szükséges méret rákattintásával kiválasztódik a megfelelő méretű termék. A vásárolni kívánt mennyiséget is ezen a felületen lehet beállítani.

 A Kosárba ikon rákattintásával a terméket a Vásárló a vásárlás következő szintjére irányítja. A Kosár oldal megjelenésével a Vásárló tájékoztatást, összegzést kap az addigi vásárlásairól, amiket még szerkeszthet, illetve törölheti is őket. Ha valamely kiválasztott termék törlésre kerül a Kosár soraiból, a Kosarat frissíteni kell. A Vásárlás folytatása kiválasztásával a Kosárban lévő termékek nem törlődnek, a Fiókom menü alatt a Vásárló bármikor visszaléphet a Kosarába, hogy a Pénztárba léphessen.

Lehetőség van a Szállítási adatok kitöltése után Vásárlói fiók létrehozására is. Amennyiben a szállítási cím megegyezik a számlázási címmel, a négyzet kipipálása gyorsítja a vásárlás menetét. A Szállítási mód és a Fizetési mód kiválasztása után a Rendelés áttekintése ablakban a Vásárló a végleges megrendelés előtt még egyszer ellenőrizheti vásárlásának részleteit. A Vásárló miután elolvasta az Általános Szerződési Feltételek-et, és azokat el is fogadta a négyzet kipipálásával, helybenhagyhatja, megerősítheti a rendelését a Rendelés elküldése ikonra való kattintással.

A sikeres megrendelésről a Vásárló először egy rövid üzenetet kap a webáruház felületén, majd egy részletes visszaigazoló emailt , a vásárlás minden részletének feltüntetésével, az őáltala megadott email címre.

Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

Fizetés, szállítás 


A webáruházban megrendelt termék kiszállítását a Magyar Posta végzi, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. Munkanapokon a kiszállítás a rendelést követő 2-5 munkanapban történik.

A szállítás módjától függően szállítási díjat számolunk fel. A megrendelés végösszegének fizetése két különböző, és szabadon választható módon történhet:

1.    Előre utalással, miután a termék státuszát ügyfélszolgálatunk visszaigazolta. Fontos, hogy a banki tranzakció tényleges megtörténtét követően van csak lehetőségünk a kézbesítés megkezdésére, az átutalás, mint tranzakció elindításáról küldött banki „igazolásokat” nem áll módunkban elfogadni.  Külföldre történő csomagszállításkor csak ez a fizetési mód választható. Előre utalás esetén Magyarország területén 1.490.- forint a szállítási díj.

-A termék ellenértékét+szállítási díj cégünk számlaszámára kell befizetni elektronikus utalással.
Wendy Globál Kft  OTP 11704007-20232775-00000000

2.    Fizetés utánvéttel a futárszolgálatnak készpénzben. Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni. Magyarország területén belül: Csomagjainkat a Magyar Posta futárszolgálat szállítja ki Önnek, a szállító minden esetben átvételi elismervényt  fog aláírattatni, mellyel Ön igazolja, hogy kiegyenlítette az utánvét összegét, illetve átvette a csomagot sértetlenül. A termék vételárát ekkor fizeti a futárnak készpénzben. Utánvét esetén Magyarország területén 2100.- forint a szállítási díj.


3. 25.000.- Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes.


Kérjük, hogy az átvételi elismervényt minden esetben csak akkor írja alá, ha a csomagját tételesen ellenőrizte, mert az átvétel utáni hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

 

4.Személyes átvétel esetén ingyen átvehető a rendelés a Budapest 1066 Teréz krt 8. alatti

szalonunkban, előre egyeztetett időpontban. Személyes átvétel esetén is várja meg míg webáruházunk vissza jelzi, hogy a rendelés megérkezett. Az értesítés időpontjától a megrendelt terméket 5 munkanapon keresztül foglaljuk be vásárlóinknak. 

Vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.  Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja a következő linken -elállási nyomtatvány- keresztül elérhető elállási nyilatkozat mintát.  Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából.  A Vasárló  levelét ajánlott küldeményként adja postára,  hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni. A termék visszaküldésének költségét a Vásárlónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja a költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más

költség nem terheli. A CIPŐSDOBOZ NEM HASZNÁLHATÓ POSTAI CSOMAGOLÓANYAGKÉNT, ILYEN ESETEKBEN A SÉRÜLÉSÉRT 1.000.-Ft ÉRTÉKCSÖKKENÉST SZÁMITUNK FEL! Visszaküldés esetén a dobozt papírba kell becsomagolni, ragasztószalag nem kerülhet a doboz felületére! Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is. 

A pénzt minden esetben a Vásárló bankszámlájára utaljuk, amit előzetesen meg kell küldenie Ügyfélszolgálatunk számára. Kizárólag csak sértetlen, eredeti csomagolásban visszaküldött terméket fogadunk el. Amennyiben a Vásárló láthatóan használatba vette a terméket, úgy a vásárlástól való elállási joga már nem illeti meg.

Visszaküldés közben eltűnt csomagokért felelősséget nem vállalunk!

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a felhasználó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a felhasználó személyére szabtak.

A felhasználó szintén nem gyakorolhatja az elállás jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Garancia/szavatosság

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely a fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el. A Szolgáltó a Webáruházban értékesített termékekre terméktípustól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. A szavatosság a számla eredeti, vagy másolati példányával érvényesíthető. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időtartama alatt a Forgalmazó ügyfélszolgálata végzi. A szavatosság első 6 hónapja alatt a bevizsgálás költségét a Forgalmazó állja, a fennmaradó 18 hónapban a Vásárló az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát. 

Kellékszavatosság (rejtett anyag, vagy gyártási hiba esetén történő igényérvényesítés)


Kellékszavatossági igény érvényesítésének együttes feltételei:  

-két éven belüli vásárlás

-a  vásárlásról szóló számla megléte

-a lábbeli tiszta állapota 


A kellékszavatossági igény nem érvényesíthető:

-ha a vásárlást számla nem igazolja 

-ha a szavatossági igény érvényesítésének határideje lejárt

 -természetes elhasználódás miatt

 -rendeltetésellenes használatból eredő hiba esetén

 -helytelen kezelésből, tárolásból eredő hiba esetén

 -elemi kér, sérülés, erőszakos külső behatás okozta hiba esetén

 -ha a lábbeli- különösen a hiba jellegének, felfedezése időpontjának tükrében, túlzottan el-

 használódott, túlhordott

 - Beázás következménye (kivéve, ha a lábbeli vízálló köztes béléssel rendelkezik)

-Járótalp kopása

 -bőr talp elkopása viselés következtében  ( ennek megelőzésére javasoljuk, hogy vékony

gumiréteget tetessenek a sokat hordandó bőrtalpra).

-ha szakszerűtlen, házilagos javítás következményeként a hiba súlyosbodott vagy annak oka,

 keletkezése, mértéke emiatt már nem megítélhető

 - Külső fizikai behatás miatt keletkezett bőrhiba, egyéb ilyen módon keletkezett sérülés        

 esetén

-ha a hiba vásárláskor is látható volt, vagy a hiba meglétét írásban közölték a vásárlóval

A kellékszavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:159-167. § -a részletezi. Ennek értelmében a kellékszavatossági igények érvényesítésére nyitva álló két (2) év két részre tagolódik:

1.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon belül, ha bármilyen rendellenességet, hibát észlel a cipővel kapcsolatban, azt kérjük, késedelem nélkül jelezze a webáruház ügyfélszolgálatának írásban vagy telefonon. A hibát legkésőbb a felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell bejelenteni, a késedelmes igénybejelentésből eredő kárért a Szolgáltató nem felel. A hibás,meghibásodott,kifogásolt terméket természetesen nem célszerű tovább használni, mivel az ezzel okozott kárt a forgalmazó nem köteles megtéríteni. Amennyiben a hiba eredete, jellege, így a reklamáció jogossága nem egyértelmű, vitás a felek között, úgy a Szolgálta saját költségén független szakvéleményt kér ennek megállapítására.

2.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon túl, a 2 éves időtartam végéig kétség, vita esetén a Vásárló saját költségén bizonyíthatja, hogy a meghibásodás oka már eladáskor benne volt a termékben.

A Ptk. alapján, minden olyan esetben, ha a hiba az áru értékének és használhatóságának csökkenése nélkül megjavítható, úgy a Vásárló csak abban az esetben kérheti javítás helyett a cserét vagy a készpénz visszafizetését, ha az nem eredményez aránytalanul nagy többletköltséget a javításhoz képest a Szolgáltató számára. Amennyiben a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy annak nem tud eleget tenni, a vásárló – választása szerint – arányos árleszállítást kérhet, vagy elállhat az adásvételtől (tehát visszakérheti a termék vételárát) vagy más termékre való kicserélését kérheti. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Javítás esetén a szavatossági idő annyival meghosszabbodik, amennyi ideig a Vásárló a terméket nem tudta használni. Hiba esetén a megrendelt terméket a Szolgáltató címére postai úton eljuttatni.

 Termékszavatosság

A vásárolt termék hibája esetén a vásárló - választása szerint - az 1. pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy az e pont szerinti termékszavatossági igényt érvényesíthet. A vásárló termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termékszavatossági igény a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével a vásárló e jogosultságát elveszti. A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval illetve a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős. A gyártót (forgalmazót) a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A vásárló termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával  szemben gyakorolhatja .A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítani.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt   felismerhető
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása( számlával, nyugátval). A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. A szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, melynek a másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról- az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesítenie a fogyasztót. Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Panaszkezelés rendje

Szolgáltató a panaszt azonnal megvizsgálja és orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a panasz kivizsgálása azonnal nem lehetséges, Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát eljuttatja a Vásárlónak. Az írásbeli panaszt a Webáruház 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. Tájékoztatjuk, hogy Vásárló a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testületi eljárást kezdeményezhet , illetve a Szolgáltató fogyasztói jogvita rendezése érdekében szintén igénybe veheti a békéltető testületi eljárást:

Békéltető testülethez fordulás esetén az illetékes békéltető testület:

                       Budapesti Békéltető Testület
                       1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

                       Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
                       E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
                       Fax: 06 (1) 488 21 86
                       Telefon: 06 (1) 488 21 31